linachristina

Direktlänk till inlägg 6 maj 2014

Ny blogg!

Av Lina Svensson - 6 maj 2014 21:56

Hejsan!

Jag är ny i bloggvärlden men ska ge det en chans. 

 

Jag kommer för det mesta att skriva om min vardag, men också om några specifika saker jag vill dela med mig av.

Jag ska försöka att blogga varje dag, men kan inte lova att det kan bli så då jag har jobb på dagar och vissa kvällar.

Men jag ska göra mitt allt för att lyckas! :)

 

Hoppas att du kommer tycka min blogg verkar intressant. Eftersom jag är en väldigt färgglad person så lär det bli många olika färger om jag ska berätta om flera saker i samma inlägg. 

 

Jag tänkte berätta lite om mig själv.

Jag heter Lina, är 19 år och bosatt i Sundsvall, Granloholm där jag bor hos min bror. Våra föräldrar tog ett tillfälle att flytta från Sundsvall år 2012, till ett ställe i Jämtland, jag gav det en chans att bo där men jag klarade inte av det, så jag sökte mig tillbaka till Sundsvall och nu hyr jag ett rum hos min bror. 

Det finns så mycket mer att göra i Sundsvall, dessutom har jag underbara vänner och en underbar pojkvän här också. 

 

Jag ska beskriva vad jag kommer skriva om i de olika kategorierna. Under kategorin "nära och kära" där kommer jag att skriva om min familj, mina vänner och om min pojkvän. Under kategorin "jobb" skriver jag just nu om min praktik jag har på ett äldreboende genom arbetsförmedlingen men som jag troligtvis kommer sommarjobba på i sommar, sen kan det alltid bli ett timvikariat. Under kategorin "djur" kommer jag skriva om alla djur jag kommer i kontakt med, bland annat mina egna husdjur, min pojkväns djur, mina kompisars djur men även om jag ser något vilt djur jag vill berätta om. I fliken "mitt liv" kommer jag berätta om specifika saker som hänt under mitt liv, tex, min morfars bortgång, en nära väns bortgång, dagen jag blev moster....Som sagt, specifika saker. Både positiva och negativa...

 

Nu ska jag sluta plåga dig så skriver jag antingen senare ikväll eller imorgon! :) 
Ha de gött sålänge så hörs vi snart!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Svensson - 2 juni 2014 13:56

Idag ska jag berätta om mina djur!   Lägger upp bild på varje djur och skriver en rad om var och en! ^^       Cindy, 15 år. Älskad och saknad        Sotis, 7 år. Älskad och knasig!          Lucas, 5 år. Älskad och omtyckt!  ...

Av Lina Svensson - 1 juni 2014 14:50

Idag ska jag berätta vad min väska innehåller.   Det är ganska enkelt eftersom alla mina väskor är tomma xD  ...

Av Lina Svensson - 31 maj 2014 12:14

Idag ska jag berätta vilken typ av killar jag faller för.  Sen jag hade min första pojkvän trodde jag att det var såna killar jag bara föll för, men jag hade fel, min pojkvän jag har idag är rena motsatsen till mitt ex.   Så killen jag har fall...

Av Lina Svensson - 30 maj 2014 19:20


Idag ska jag hissa och dissa!    Jag börjar med att hissa, och det jag väljer att hissa är äkta vänner! Det finns inget bättre än vänner som alltid ställer upp oavsett vad det handlar om!    En bild säger mer än tusen ord.   Jag dissar m...

Av Lina Svensson - 29 maj 2014 11:17

Idag ska jag berätta om mina närmsta vänner...Det blir ganska enkelt eftersom jag inte har så många jag älskar obeskrivligt mycket!   Min allra bästa vän heter Cassandra, hon är 20 år och bor i lilla Ljungaverk. Hon är det snällaste människa jag ...

Presentation


Är en glad tjej på 19 år. Bor i Sundsvall hos min storebror i Granloholm.
Har underbara vänner och en underbar pojkvän!
Hoppas du gillar min blogg! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards